Грешки, които трябва да се избягват при разрешаване на спорове с процесор за плащане
В тази статия обсъждаме пет често срещани грешки, които потребителите на услуги за обработка на плащания правят, когато се опитват да разрешат своите спорове.
По-конкретно, тези грешки са: (1) контакт с членове на персонала, които не вземат решения; (2) свързване с дъщерно дружество на платежния процесор, което не отговаря за съответната платежна сметка; (3) използване на грешни аргументи в жалбите до обработващите плащанията; (4) недостатъчен натиск върху процесорите за обработка на плащания; и (5) отказване след получаване на първи отрицателен отговор. Следва кратко обсъждане на всяка от тези грешки.
1.Свързване с членове на персонала, които не вземат решения
Обикновените чиновници по поддръжката едва ли ще разрешат вашия спор, защото нямат необходимата власт за управление. Ако желаете бързо разрешаване на спорове, по-добре е да се свържете с правния отдел на съответния процесор за обработка на плащания или с отдел за ескалация на спорове.
2.Свързване с дъщерно дружество на платежния процесор, което не е отговорно за съответната платежна сметка
Платежният процесор може да има различни дъщерни дружества и всяко от тях може да отговаря за сметки от определени региони. По този начин, ако се свържете с дъщерно дружество, което не носи отговорност за вашия акаунт, може да изчакате с месеци, докато получите отговор, в който се посочва, че сте се свързали с грешния получател и трябва да препратите кореспонденцията си на друго дъщерно дружество. По-добре е да спестите време и да се свържете директно с правилното дъщерно дружество.
3.Използване на грешни аргументи в жалбите до платежните процесори
Много жалбоподатели не знаят какви убедителни аргументи да използват в жалбите си. Например, ако акаунтът им е заключен поради голям брой спорове, те може да не знаят какво да правят, тъй като може наистина да имат спорове. В такъв случай може да се твърди, че терминът „висок брой“ не е дефиниран и следователно обосновката зад решението за блокиране на средствата не е прозрачна.
4.Не натискате достатъчно платежните процесори
Твърде идилично е да очаквате, че след като се свържете с платежния процесор, той ще ви отговори бързо. В много случаи може да не получите отговор седмици или месеци. Ето защо е препоръчително редовно да натискате платежния процесор.
5.Отказване след получаване на първи отрицателен отговор.
Първият отрицателен отговор не трябва да води до отказване. Потребителят на услуги за обработка на плащания трябва да анализира причините за този отговор да отчете грешките, които е допуснал, и съответно да продължи опитите за разрешаване на спорния проблем.
Тази статия не представлява правна консултация и може да се използва само с информационни цели.