Как да се свържете с правния отдел на социална мрежа

soczialni mrezhi 3

Ако имате проблем със социална мрежа и се опитате да се свържете с екипа за поддръжка на съответната компания за социална мрежа, вероятно ще стигнете до служител, който няма правомощия за вземане на решения. Служителят може да ви представи шаблон за копиране / поставяне на отговор и да затвори случая. Ако това се случи, опитайте да се свържете с правния отдел на социалната мрежа и да разрешите проблема директно с тях.

За да се свържете с правния отдел, трябва да изпратите писмо до физическия адрес на централата на компанията за социалната мрежа. Най-добре е да се изпрати препоръчано писмо, тъй като това ще ви позволи да разберете кога компанията ще получи писмото. Писмото трябва да се отнася конкретно до правния отдел. Изненадващо, в много случаи няма да получите отговор директно от социалната мрежа, а от адвокатска кантора, представляваща социалната мрежа. Това е така, защото операторите на социални мрежи често възлагат правната си работа на външни правни кантори, които имат опит в съответната област (напр. Интернет и закон за авторското право). Отговорът на адвокатската кантора може да включва много юридически термини.

Ето защо е по-добре да го обсъдите със специалисти по разрешаване на спорове, които имат опит със спорове в социалните мрежи.

Тази статия не представлява правна консултация и може да се използва само с информационни цели.

Подобни статии