Нарастват исковете на потребители срещу онлайн платформите в САЩ
Нарастват съдебните искове на потребители срещу онлайн платформите в САЩ. Има заведени около 200 индивидуални дела срещу тези платформи. Обвиненията са, че създават заплаха за психичното здраве на младите хора, като чрез вградените в платформите онлайн приложения създават ментална зависимост при младежите, а чрез рекламите налагат модели за подражание. Както неподходящото съдържание, публикувано от трети лица, така и неподходящите реклами нанасят вреди на тийнейджърите.
Технологичните компании се опират на Закона за етиката в сферата на комуникациите в САЩ, който спира съдебното преследване за съдържание, публикувано от трети лица. Те от своя страна търсят нови начини за осигуряване на безопасна среда за потребителите на онлайн услуги. Такава нова мярка е например ограничаването на фирмите рекламодатели до личните данни на тийнейджъри. Така рекламодателите ще могат да стигат до потребителя на основата на неговата възраст и местоположение. Те няма да имат достъп до останалите данни за него. Новите ограничения няма да позволяват да се насочват реклами към млади хора на основа на интереса, който те са проявили.